Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Starta eget
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-10-20, 10:29   #16
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
Lightbulb Os Commerce

Är man bara normalt funtad (Och har tiden) så erbjuder OS Commercen ett bra system som dessutom är gratis. Finns flera forum där man kan få tips om hur man gör osv så vill man själv är detta ett bra sätt.

vårt företag är en OS commercce men vi hade varken tid eller lust att sätta oss in i hela processen men har lärt oss efterhand och nu sköter vi allt själva på sidan.

En vän till mig som både har nätbutik och fysisk butik samt är mamma till 2 barn har lyckats få till det trots sin tidsbrist.

Jag har mina hemsidor på ett företag som heter Webbstugan i Hälsingland och de har sina servrar i Sverige och har kanon service och är mycket persoliga i sin service. Jag har anlitat dem sedan 2001 och är mycket nöjd... http://www.webbstugan.se/
Göran och Jerry är världsbäst! Strular man till något så får man all hjälp man behöver! hmm och det gör jag!!! kankse jag kunde få detbilligare än 600:- om året men det betalar jag gärna med tanke på servicen jag får för pengarna och trevliga som de är! De svarar alltid på frågor osv... kika in till dem och fråga!
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-25, 00:34   #17
minx minx är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 229
Vill ni ha en vettig unik webbshopslösning hör av er. Jag har en hel del färdigprogrammerade.
minx är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons