Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-03-09, 12:15   #16
120404 120404 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 508
Inget förundrar mig på den här sidan...Alla här är då rakt inte trevliga....Avensjukan växer här.....Jag har både vänner och ovänner här. Men Tua räknar jag som en vän. Jag hoppas att du får tag på den rackaren OCH HOPPAS ATT DEN BLIR AVSTÄNG FÖR ALTID FRÅN SYSIDAN.Jag tycker det skulle var straffbart att hoppa på andra människor på det sättet.
120404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 13:38   #17
ask ask är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 524
Citat:
wowa skrev: Visa inlägg
Inget förundrar mig på den här sidan...Alla här är då rakt inte trevliga....Avensjukan växer här.....Jag har både vänner och ovänner här. Men Tua räknar jag som en vän. Jag hoppas att du får tag på den rackaren OCH HOPPAS ATT DEN BLIR AVSTÄNG FÖR ALTID FRÅN SYSIDAN.Jag tycker det skulle var straffbart att hoppa på andra människor på det sättet.

håller med!
ask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 13:50   #18
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
NÄÄÄ fy faen rent ut sagt !

Stå på dej - man ska INTE behöva ta skit , speciellt inte
anonymnt.
Men det är väl typiskt, den fega uslingen vågar inte stå för
sin "åsikt"

strunt i detta - o kram på dej !
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 13:57   #19
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Tack, vad gulliga ni är!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 14:30   #20
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Fy så trist och dessutom orättvist! Du är väl inte en som gnäller och klagar värst mycket??? Tvärtom skulle jag vilja påstå!

Har du någon IP i din besökslogg på sidan? Inte för att det säger värst mycket, men kanske en fingervisning...
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 14:34   #21
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Läste mailet en gång till och blir väldigt fundersam, för jag fick ett liknande påhopp för ett par månader sedan, men liknande formulering. Där hette det "vad är det du saknar i ditt liv? En riktig karl?" eller något i den stilen, och jag antog då att det hade med en annan hobby och de forum som hänger ihop med det. Har inte ens tänkt tanken att det skulle vara förknippat med Sysidan, men nu blev jag riktigt fundersam...
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 14:41   #22
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Fy sjutton, vad besviken man blir!!!
Vad är det för kräk som inte kan stå för sina ord.
Tyvärr tycker jag det har blivit mycket trista saker
på sysidan på sista tiden.
Synd när vi har så många gemensamma intressen.
Stå på dig du Delfintua!!! / Ingrid
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 14:57   #23
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Det värsta är att människan inte vet vem jag är och ber mig skaffa mig ett liv. Hon/han vet ju inte ens vilket liv jag har att tackla. En familjebunden neurologisk muskelförtvining som kanske gör att jag snart inte kan gå. Ögon som sakta men säkert snart slutar fungera. Det gjorde mig så jävla asförbannad rent ut sagt att jag gick spinn. Du skitless borde ställa dig i skamvrån några år och få en permanent skäm-mössa.

Sotis, jag har IP adressen och vet vart datorn står, saknar bara namnet till ADSL uppkopplingen via Telia.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 16:25   #24
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Thua, jag funderade en del på det här när det hände mig och kom fram till att det nog handlar om en spegling av den andras situation, mer än din. Känner man behov av att angripa någon på detta vis tror jag det är ett tecken på att man är missnöjd med sin egen tillvaro, och genom att "dra ner" någon annan skulle man på något vis #åka upp" själv. (Vilket naturligtvis är totalt nonsens!)
Alltså, när man antyder att jag behöver en "riktig karl" gissar jag att man själv möjligen har problem med motsatta könet.
När man säger åt dig att "skaffa ett liv" tror jag att man upplever sitt eget liv som innehållslöst.
Så tror i alla fall jag att det är!
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 16:43   #25
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Du har förmodligen helt rätt i det du säger Sotis. Jag köper det rakt av!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 07:54   #26
Shania Shania är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 145
Vad är det som händer med oss människor som måste göra livet till ett helvete för andra. Jag beklagar dig Tua att du får utstå så mycket skit bara för att du , som jag upplever det, är en rakryggad person som vågar ha en åsikt och stå för den.
Jag har genom åren blivit utsatt för fula påhopp bakom min rygg och fått lära mig att inte lita på alla "fina" ansikten man möter.
Att säga att man skall glömma är lättare än att göra det. Men den anonyma personen mår uppenbart mycket dåligt. Stå på dig och jag ser fram emot fler "häftiga" inlägg från dig.
Kram Shania
Shania är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 07:54   #27
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Ja suck, vad skall man säga. Det verkar ju vara "skitless" som skulle behöva skaffa sig ett liv.

Trist är det i alla fall.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 10:35   #28
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Man kan inte bli annat än förbannad på sådana fega kräk som inte tycks ha eget liv. Personen tycks ju dessutom ha skaffat mailadress enbart för detta syfte eftersom adressen är samma som avsändaren. Kan man inte lägga kraft på något vettigare?? SUCK.
Jag tycker inte att du är gnällig i alla fall.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 10:45   #29
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
ja - nu när man börjar fundera så ... jag fick ju en ruggigt påhopp i samband med en swap här för några år sen.. o det kom ju från en person som blev avstängd sen tror jag eller om den gick ur, minns inte.
men i vilket fall som ....fy för fegisar !
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 10:45   #30
tillis tillis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 349
Jag instämmer med så många andra här på sysidan om att jag inte alls har uppfattat dig Tua som varken gnällig eller något annat som "skitless" beskyller dig för. Tvärtom anser jag att du ofta kommer med bra och konstruktiva inlägg i forumtrådarna och verkar gärna vilja hjälpa oss andra här på sysidan!

Det här visar ju på kanske den största nackdelen med internet, möjligheten att anonymt kunna anklaga och förstöra för andra människor (även om man med visst krångel kan fixa fram ip-adresser mm). Jag trodde verkligen att vi var mer välvilliga på det här forumet...

Jag hoppas att det här inte kommer påverka stämningen i forumet ytterligare utan att vi som faktiskt trivs här kan fortsätta med att hjälpas åt och utbyta tips och idéer så som vi gjort förut.
tillis är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons