![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#196 |
|
Jag fick blocket från Rae för ett par dagar sedan. TACK det var jättefint! Väntar med spänning på resten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
Så jättefina dina och din mammas block är, Susanne, mycket vackra. Jag är helt klar med mina 15 block, har signerat dem idag, lagt dem i kuvert, så det bär av till posten imorgon. Jag hoppas att ni blir nöjda.
Jag har börjat på det sista, det som jag ska ha. Jag gick igenom mina olästa mail, en hel del "newsletters" från tygföretag i USA, hade tänkt kasta mailen då man inte orkar läsa allt. Tur att jag inte gjorde det, i ett mail var ett helt underbart ros-mönster som jag nu påbörjat. Det är ett BOM, Block of the month, som heter Flowers and Butterflies från Silver Linnings. Jag hittar det inte på deras sida så det kanske endast kommer i newsletters. Mönstret är en riktig utmaning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
Vad nervös ni gör mig, skickade till alla i torsdags utom till Eva som gick idag. Du hade alldeles rätt Anette, det var bara 14 på bilden, missade att ta med det sista men det finns och är också skickat. Om ni inte har fått mina block på onsdag så hoppas jag ni mailar till mig så får jag ta reda på var de tagit vägen. Jag har fått ett block från Rae och väntar med spänning på resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
Jag fick ett block från Kerstin idag, mycket vackert och vilket härligt blått bakgrundstyg. Det här trevliga veckor framöver, att kolla posten och öppna spännande kuvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Hej!
Idag fick jag "Jack-pot" när posten kom. Jag fick Era block, Kerstin och Agneta. De är jätte fina. Jag håller med Lisbeth, bakgrunds tyget är jätte fint på din Kerstin. Den lilla fjärillen på din är sött, Agneta, fräkt med signaturen där. Nu får jag börja fundera på vad jag ska göra med alla vackra block! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#201 |
|
Jag har skickat mina block idag, hoppas att ni tycker om dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
|
Också fått block
från Kerstin idag, väldigt fint, TACK!
Imponerad av tyget i bladen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
Gu så spännande när jag läst allas kommentarer idag ... ska hem o kolla posten NU
![]() Har bara lite signeringar kvar (lääänge sen jag broderade känner jag ...) sen skickar jag mina oxå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
Färdig
Nu har jag lagt ut en bild på blocken i mitt album. Alla är inte med på bilden, men en del är likadana.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
Jag tycker att allas block är så himla fina. Det kommer att bli snygga quiltar, det ser jag redan nu.
Mina block åker iväg idag.. Mitt hembiträde Inga hon den kraken skar sönder ett av mina block ![]() Nja, snarare var det väl jag själv eftersom jag inget hembiträde har, som slant när jag skulle skära till blocken. Jag har märkt att jag slinter lite väl ofta när jag skär, eller så skär jag av halva linjalen ![]() Jag verkar sällan köra nåt mellanting..hihi.. Sen vill jag bara glänsa lite.. Igår fick jag el in mitt nya syrum!! Jag höll på halva natten med att fixa till.. Janne jobbar natt i veckan så det blir inte mycket sömnad på dagtid, men jag ska fixa till iaf.. Sen ska en bänkskiva till upp. Den som ska bli strykbräda/tillskärningsplats, i ståhöjd.. Men nu står datorn, samt symaskinerna på sina nya platser, och jag längtar...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
KLAR
![]() Ska bara skriva lapparna och sen går allt iväg ikväll. Fråga från en (otroligt) tekniskt okunnig person: HUR gör jag för att lägga in mina bilder i ett album? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
Hej Birgitta. Gå in på fliken Album, där i rutan till höger står "Lägg upp egna bilder" , klicka där så står det hur man gör.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
OK - men tyvärr var 2 bilder för stora - fixar det ikväll .....
TACK för hjälpen i alla fall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
Så fint Anette, som en äng strödd av blommor. Vilket jobb med alla dessa hjärtans fina blommor. Väntar med spänning på posten idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
Så jättefina allihop och så roligt när inte alla är likadana! Utan i olika stilar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:07.