![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#136 | |
|
Citat:
Jag mailade och frågade om portot verkligen blir £35 för så små saker... får se vad jag får för svar. Annars får jag väl hitta någon att sambeställa med, eller någon trevlig engelsman att skicka dem till som sedan kan skicka vidare till mig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
Tack för alla svar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
Pfaff hobbylock 4764?
Har någon erfarenhet? Tittade på Janome maskiner här hos återförsäljaren och fick inte så bra råd och stöd. Jag värdesätter den personliga informationen jag fick hos den lokala säljaren av Pfaff och det tekniska stödet jag oftast behöver på alla nya maskiner i början. Tänker hämta hem maskinen på torsdag om inte någon lyfter "varningens finger" som har erfarenhet av just den maskinen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
Jag vet att den här tråden är gammal men jag måste få skaka liv i den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
|
Varför skulle något vara fel på maskinen? Du får väl väga in vad fraktkostnaden vid ett eventuellt fel är på relativt hur mycket du tjänar på köpet, men orka oroa sig om att något kanske är fel?
Beror väl lite på hur mycket den kommer användas och hur stor risken för att ett fel uppstår är antar jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.