![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kanske fel forum
Men jag skriver ändå
Jag är ledsen ända in i märgen. I morse när min dotter gick ut för att fodra vår häst så hittade hon henne med brutet ben. Hon är på sin skola i Östersund och skolan visade sig vara en klippa för oss som föräldrar och för Mimmi i sin förtvivlan. Älskade Gaefa är nu avlivad och begravd på skolans område och springer frisk och glad i Hästarna dal. Vi fick ha denna goa lilla islandshäst i 8 månader och det var 8 månader av hårt arbete och mycket glädje då hon kom till oss helt vanvårdad och så full av sår och eksem att tom veterinären drog efter andan. De sista fotona en kompis tog på henne visade sig bli de allra bästa som vi tagit och jag är glad att jag har dem som tröst då hon var mycket söt på dem. Vi skall åka till Östersund nu över påsken och ta hand om vår dotter. Tack för att du tog dej tid att läsa/ Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kram!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tänker på er
Varma kramar Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänker på er.
Kram Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här får du en tanke till från mig. Vi avlivade vår äldsta hund i tisdags 12 ½ år fick vi ha honom iaf och som tur finns det två kvar hemma, så helt tomt blev det inte. Men det är alltid lika sorgligt när man måste göra sig av med sina vänner. Varma kramar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
kanske fel forum
Hej.
Tänker på er! Tårarna trillade på mig, vet hur det känns att en kompis inte finns längre, men när den västa saknaden är över, så minns man mycket roligt man haft tillsammans. Ta vara på er. Med varma vårhälsningar irene28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej Annette!
En varm tanke även från mig... /Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tänker på er!
Kram Sanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tänker på er och hoppas att ni ändå får en bra påskhelg, trots allt! Kramar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Varma kramar till både dig och Meg som avlivad hunden. Vet hur jobbigt det är när jag själv har djur. Tänker på er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
tänder ett ljus för er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Här är en till som är hos er i tankarna. Har varit i samma sits och kommer att bli igen, hunden börjar bli gammal. och visst finns det plats i alla forum för lite medmänsklighet och empati. sköt om er Anette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
rätt forum...absolut
Har också en härlig Lassie" som på filmen. Hon är redan 12,5 år....Ju du... i bland saknar man ord...tänker på Er...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Tänker på er i den svåra stunden, vet hur mycket tid du laggt ner för att hästen skulle må bra...
Kram Annicka i Fors |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag är så hmskt ledssen. når inte att krama er men, via sy-sidan kommer en kram. ingen tröst men jag kan inte inte göra på annat sätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:38.