![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Svart guipyre-spets från NK... 699:-/metern
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tyg-dyrt
God morgon. Detta är inget svar men en stilla önskan om hjälp. Jag behöver köpa ett exklusivt
tyg med paljetter och strass. Vore därför tacksam om Ni ville skicka mig e-mailadresser på lev. som möjligtvis kan ha. Jag skall även till Stockholm snart och adresser i Stockholm på butiker som säljer tyg tas tacksamt emot. I den stad där jag bor har vi enbart Olsson tyger ? Tackar alla på förhand och önskar Er en trevlig dag Jamesbond |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag rekommenderar som alltid Sidencarlson på Drottninggatan 80. Finns mycket fina spetsar där som du kanske kan använda. De har även lös strass med "kanaler" så du kan brodera upp ett tyg själv med strass, eller om du använder dig av pärlor/glas.
Finns även Simbra Siden på Västmannagatan tror jag det ligger, kolla Gula sidorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:42.