Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar Inställningar Sök i forum Forumregler
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från
Mainloop
Personuppgiftspolicy
2006-03-08, 13:55 | #1 |
|
Brothers broderisymaskiner
Hjälp!
Bor just nu i England och har försökt få kläm på det här med Brothers symaskiner eftersom jag hade tänkt köpa en symaskin till min 16-åriga dotter på Ebay. Tyvärr finns det ingen symaskinsbutik i staden där jag bor utan jag har suttit på Brothers hemsida och försökt få kläm på maskinerna, men det är ju omöjligt. Tänkte då direkt på alla er erfarna symaskinsägare. Har själv en Husqvarna Viking Platinum sedan ett drygt år och är jättenöjd med den, men tänkte att det kunde vara kul om vi i familjen kunde få tillgång till Disneybroderierna också (eftersom det bra är Brother som har copyright på dem). De maskiner jag funderar på är: Brother PE-150 Brother PE-180 Brother PE-190D Brother PE 300S Brother PR 600 Brother SE 270D Brother Innovis Jag vet att en del av maskinerna är större än de andra men tycker att det är jättesvårt att veta om det är värt skillnaden i pengar..... Hon kommer säkert att behöva ett tomt skrivbart kort för att kunna använda våra broderier som är sparade på datorn. Hur fungerar det med Brothermaskinerna? Har man en kortläsare som på Husqvarna? Måste man ha speciellt brotherprogram till datorn och vad kostar det ungefär? Tack på förhand Carina |
2006-03-08, 14:07 | #2 |
|
Häng inte upp dig på märke p g a Disney. Du kan ju alltid konvertera till andra format i datorn med ett konverteringsprogram.
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.