Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-10-25, 12:35   #1
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Unhappy kan inte lägga in bilder

Nu har jag försökt sedan i går em att lägga in grytlapparna. Bilden är bara 96 kb, så storleken kan inte vara något problem. När jag trycker på lagra så går mätaren halvvägs, sen är det stopp. Försöker jag igen får jag upp stopped längst ner på listen. Stänger ner internet för att börja om. När jag startar nätet igen får jag upp en skylt att det redan är igång och att jag måste stänga ner och starta om datorn. Går jag in i taskbar så visar det sig att det finns 2, ibland 3 firefox igång trots att jag har stängt ner. Jag har startat om datorn otaliga gånger nu, men varje gång jag försöker lägga in bild blir det samma sak igen. Rasmus hade samma problem när han försökte lägga in bilden på sin skräpkorg. Det tog flera timmar innan han lyckades. Vi kan lägga in bilder på andra sidor på nätet, men inte här. Vad är det som orsakar problemet? Hur ska vi göra för att lyckas? Är det fler som haft problem? Är det min dator, eller ligger problemet på sysidan? Det är frustrerande för jag vill gärna få in min bild.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-25, 15:01   #2
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Jag tänkte föreslå tömning av temporära internetfiler men om ni är två med samma bekymmer är det nog inte det som är felet, annars kan det hjälpa ibland. Jag skall prova att ladda in en bild jag med.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-25, 15:09   #3
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Jag kunde ladda upp en (79 kB), jag har IE 8.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-25, 16:27   #4
Elin.M. Elin.M. är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2009
Inlägg: 130
Hoppas det löser sig så alla får se de fina grytlapparna jag har fått! I nödfall kan jag fota dem och lägga ut hos mig om du vill.
/Elin
Elin.M. är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-25, 16:42   #5
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Äntligen! Jag fick hjälp av min man som sökte på nätet vad det kunde vara för fel. Fick reda på att firefox kunde vara problemet så vi bytade till opera. Då gick bilden in på en sekund. Tyvärr trivdes jag väldigt bra med firefox så jag kommer att sakna det. Nu får jag lära mig att hitta i opera istället. Huvudsaken är i alla fall att det fungerar, så nu är bilden inne.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-26, 14:39   #6
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Kanske någon fil i cachen som är paj och sen laddas den filen upp istället för originalfilen när man försöker på nytt. hmm.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons