![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bir. får man fråga var du hittde så härliga stickor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har precis hämtat ut ett paket med några nya Amy Butlertyger och ett mönster på en väska från Broarne. Nu är helgen räddad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag har köpt en Addi Express. Har inte fått hem den ännu, men varit och provat vilket gjorde att jag sedan föll för den. Verkar vara en kul liten stickmaskin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() ![]() Har precis varit och köpt min första overlock det blev en Brother 3034D Så nu ska här snart sys både det ena och det andra så fort jag får tid när alla andra pågående grejor e klara ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Beppe.
För inte sååå länge sedan har jag för mig att det var någon som inte skulle köpa en massa tyger, sy kläder o sånt utan bara hålla sig till maskinbroderi!!!!! Hi hi hi tror att denna människan har ångrat sig... ![]() Härlig med männsikor som kan ändra sig. KRAM / L |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja du Lena det var nog ca 100 meter tyg sedan HAHA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har verkligen slösat pengar... Vintagetyger från Japan för 150 usd och chiffong från usa för 30. Det sista är billigt, vintagetyger jättedyrt så det jämnar väl ut sig?
![]() Men så fyller jag år snart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Förvisso inte köpt, snara "knyckt" ur mammas stora samling mönster. Det mesta är gamla tidningurklippt men jag har även hittat annat smått och gott. Gamla barnmönster, även lite nytt och en hel brevskola "Skapa vackra kläder" som jag tror härör från 60-talet. Nu har jag inge brist på mönster i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Idag har jag köpt en bänkskiva och bordsben på ikea. Sen hjälpte min sambo mig att snickra ihop en syhörna i köket så nu slipper jag sitta på matbordet i vardagsrummet och sy (plocka fram och plocka bort stup i kvarten, nu kan det stå där det står)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nytt korsettmönster då jag sålt mitt gamla och en planschett med guldknoppar och en helsvart planschett. Den senare såg lackerad ut men lacken verkar sitta bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Just beställt en Janome Decor 3160 QDC
Väntar med spänning på min nya maskin
![]() Återkommer så fort jag får hem den och provsytt. Har även en Babylock Imagine Wave i min ägo som är underbar att sy på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Garn
Nu har jag handlat igen....Denna gång. bidde det garn på tradera.
6kg garn i olika färg o form för 200:- Kan inte bli bättre. O nu kan jag sticka en massa dockkläder. Nästa inköp blir kanske en stickmaskin :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Har precis lagt in premiärbeställning hos Bibbis på en massa sytråd, universalnålar och lite annat smått.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Elektronikkomponenter till en mikrodator (anno 1976).
Ska titta på tråd som kan användas till dekorationssömmar på en korsett, samt kritstrecksrandigt till detsamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:38.