![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Oj, vad jag blir rörd
![]() Jag som inte ens är med på Facebook. Tack och massor med kramar till er alla!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bibbi´s Textil är underbar att handla hos.
Så trevlig när man ringer. OCH SNABB MED LEVERANS. Flaggan i topp för Bibbi.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har oxå bara positivt att säga, supersnabb frakt, trevligt bemötande och bra varor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fick min grejor idag (min första lev. från Bibbi) Kan bara hålla med er andra. Hur nöjd som helst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Instämmer med föregående talar, beställde också därifrån för första gången förra månaden och hade mina saker hemma dagen efter jag betalade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej!
Jag och min dotter instämmer med alla föregående här.....Bibbis finns alltid när det behövs sybehör snabbt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Även jag har beställt igen och får snabb leverans och bra svar! När man inte är någon hejjare på att sy så är det bra med de som kan mera!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag kan inte anat än att hålla med om alla goda ord!
Massor med bra att ha saker, fantastisk service & snabba leveranser! Du är en riktig klippa Bibbi! Varma hälsningar från Jeanette |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack och stor kram/ Bibbi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag är också så fantastiskt glad över din service.
Redan dagen där på hade jag mina varor. Det bästa med dig förutom att du har bra produkter till bra priser är att jag slipper dessa eländiga expeditonsavgifter. Du har redan räknat in det i dina priser. Det är fantastiskt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Grattis
Idag gratulerar jag Bibbi på hennes födelsedag.
Jag vill också tacka för alla supersnabba leveranser! Kram Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Kan bara hålla med tidigare "talare", Du är kanon Bibbi !
Hoppas det ordnar sig med maken och dottern ! LYCKA TILL med allt du gör ! Kramar i massor ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Just hemkommen, har inte varit på nätet sen i torsdags.
Så därför lite sent svar. Tack allesammans, det är så många som hört av sig på olika. Telefon,mail och kort/brev. Känner mig så hedrad. Sysidan är ju någon speciellt för mig har alltid varit. Alla ni här på sysdian är väldigt viktiga !! En liten extra hälsning till goa Aina som strygnsatt och broderat min logga. Stor kram och tack / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Bibbi kan man alltid lita på.
Jag visste inte namnet på en sorts vadd, men med en bild så visste hon direkt vad det var för vadd. Leverans kommer i morron Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Du är gullig du <3 kram
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:17.