![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Rowan tidningar
Hejsan.
Vet någon var i Sverige jag kan få tag i Rowans sticktidningar? Press-stop verkar inte ha den. Jag kan alltid köpa dem från utlandet, men då kommer ju frakten till. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Frakt på en tidning blir inte hemskt dyrt, framförallt inte inom Eu då inga tullavgifter tillkommer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ann
![]() Jag beställer ofta av Angel Yarn`s från Storbritanien. Dem har Rowan`s sticktidningar. Vi kan träffas över en kopp kaffe eller maila till varandra och beställa tillsammans och dela på leveranskostnad ? (för att jag ska snart beställa nya tidningar - utbudet av sticktidskrifter i Sverige är på sådan nivå att man kan börja gråta.... ![]() Fast egentligen vilket av Kaffe Fassets mönster vill du ha tag på? För jag har alla hans böker... Och lite till.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hejsan och tack för era svar.
Nu har jag ringt till Wincent garner och de har tidningarna. Vad kostar de hos Angel Yarn? Jag letar efter flera mönster av Kaffe Fassett- speciellt ett i tidning nr. 38. En stor blomma el likn. på en grönaktig tröja. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:02.