![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyger i Bulgarien?
Slänger in en fråga?
Bulgarien lär vara billig land! Har någon av er varit där och köpt TYGER? Jag har alltså aldrig varit där men jag ska. Tackar på förhand! TESS! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var en spännande fråga...
Inte för att jag har något svar men vi skall också åka till Bulgarien i juni. /Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Tess!
Det låter intressant med Bulgarien. Jag har inte råd att åka dit men det låter kul. Hoppas du hittar mycket och du får gärna dela med dig av din resa och vad som finns där. Singapore lär också ha fina sidentyger. Hälsningar Marie-Ann/majsan0917 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det vad magert utdelnig på den här frågan!
Ingen har tydligen köpt tyger där någonsin! Det enda jag vet är att det lär vara väldigt billigt med precis allting i Bulgarien.Så alla ni som åker dit kolla möjligheterna! Det ska jag också göra så småningom. Ska inte åka nu i sommar utan senare. Tackar för intresset! TESS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om du skall till de större städerna ,då finns det nog ett bra utbud till bra priser,men skall du till mindre ställen då finns det nog inte så mycket.det är stor skillnad på thailand och singapoire,det är ju ett av landets stora produkter.Bulgarien är väl ett land med relativt låga priser. är det tillrättalagt för turisterna då brukar priserna sticka .
Ann-christin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag åker till Bulgarien varje år eftersom det är mitt fosterland så jag har svaret; det är billigt där, men det beror ju också på VAD för slags tyger du ska köpa och VAR.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hade tänkt mig söka tyger till kläder,bomull,siden,linne.
Vad tror du,kostar sådana tyger mycket? Även syntetiska tyger kan jag tänka mig litegrann? Är tacksam för alla tips! TESS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hmm, jag är inte riktigt säker eftersom priserna ändras ofta. Har ju inte varit där på ett år. Men förmodlingen så kommer det inte kosta allt för mycket. Jag är ju van vid valutan i Bulgarien, så jag kanske tänker "Men Gud så mycket!" medans du tycket det är svinigt billigt! Vi får se vi får se.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Hej Tess!
Har varit lite dålig på att vara inne på sysidan och hitta rätt. Finns det någon hemsida som man kan gå in på i Bulgarien eller katalog. Viskos, bomull och lin tycker jag om. Trikå är också bra. Hälsningar Majsan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej Spassova!
Roligt att du är med. Jag är intresserad av tyger som viskos, bomull, lin och trikå. Finns det nån hemsida man kan gå in på eller något annat. Det är roligt att kunna köpa tyger på annat håll. Då har man ju lite eget och extra. Många gånger när man ser nåt snyggt så är det från utlandet. Hur är det med garner där. Jag väver mycket också. Hälsningar Majsan0917 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej Bitte!
Va roligt att ni ska åka till Bulgarien. Kan du kolla upp lite fast det finns nog massor av tyger. Vad gillar du bäst för tyger själv? Det är ju roligt med det mesta. Viskos, bomull, lin främst. Sen finns det ju så många fina trikåer också. Ha en trevlig resa om vi inte hörs av innan. Hälsningar Majsan 0917 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hej,
Jag kan kolla läget (priser och utbud) om jag hittar några tygaffärer. Vi skall till Sunny Beach, men åker säkert iväg på shoppingrunda någon dag. Vi åker veckan efter midsommar. Det kommer en rapport när jag kommer hem. /Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Oh,tack Bitte! jag väntar med spänning din rapport när du väl kommer tillbaka.
TESS! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:53.