![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag gillar att beställa små saker så man kanske har nån liten överraskning i lådan efter en lång dag på jobbet. Nåt att se fram emot helt enkelt! Därför gillar jag inte dyr frakt som gör att man måste fundera länge på vad man ska ha och köpa allt på en gång. Vad finns det för handarbetsrelaterade ställen på nätet som har fraktfritt eller väldigt låg frakt, så man kan beställa saker utan allt för lång eftertanke och fundering på hur mycket som tillkommer? Låt säga en maxgräns på 25 kr som tillkommer för frakt och expedition. Några tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Apidae har låga fraktavgifter måste jag säga, de använder ju postens vanliga avgifter så beställer du något litet blir frakten också liten.
![]() http://sy.kompaniet.com/apidae/index Det är väl det enda jag kan komma på såhär på rak arm.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
på tradera säljer många nya pysselgrejer, och där brukar man betala portoavgiften med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipsen....den site var jätte bra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:52.