![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Datorväska
Jag har fått en förfrågan om att göra en snygg datorväska i lappteknik eller på annat sätt. (Det var en tjej som sett en handväska jag gjort av Christl-mönster som genast fick idén). Finns det någon här på Sysidan som har tips om mönster/beskrivning till något sådant. Jag tänker mig en ganska arbetad sak med samma funktion, och exv. innerfack, laddare och andra tillbehör som finns i en datorväska man köper. Vilken sorts vadd bör man använda för att den ska bli tillräckligt stöt-tålig? Med fler såna frågor.
Kul om det finns några här som har erfarenhet och tips att dela med sig. Visst är det en bra idé till något som blir fint och personligt samtidigt som det är en verklig vardagsnytta med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här finns en jättefin datorväska:
http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=59534&set=lp (Hoppas det var ok Bibbi att jag länkade till den) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:08.