![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag var inne på Pfaff symaskiner på västra i Jönköping och kollade efter Bernina symaskiner. Jag frågade kvinnan som jobbade där och hon rekommenderade de asiatiska tillverkade symaskinerna Berenett. Eftersom hon undrade vad för slags symaskin jag tänkte mig. Men hur läng varar dessa symaskiner? När Det gäller denna modellen av symaskin ska jag köpa en Bernina 1008? Får den godkänd???? Tack på förhand..... Vänliga Hälsningar Chris ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bernette är gjord i asien, så sant. Det är budgetversionen av Bernina. De flesta budgetnivå-symaskiner är gjorda i asien, ibland rent av i samma fabrik.
Men jag skulle nog rekommdera dig att gå upp till riktiga Bernina istället. Eller köpa Janome eller Brother om du ska ha asiatisk maskin så man inte betalar extra för "märket". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag skulle helt klart välja en riktig Bernina framför billigare varianter! De håller betydligt bättre och det i sin tur ger mer syglädje!!!
Så tveka inte utan slå till på 1008an! Du kommer inte att ångra dig! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26.