![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Storlek på bilder
Hej
Hittar inte informationen om storleken på bilder man lägger in. Har läst det någonstans men hittar inte nu....Kan någon tipsa mig.?..tack på förhand. naemie: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På bilden ser du vilken storlek som är passande
Hoppas du hittar rätt du och förstår hur du ska göra. /ElisabethS Länken är ändrad. Jhänvisade till en sida som man ska ha behörighet till. Bilden ligger kvar då den innehåller information om vilken storlek som gäller för uppladding av bilder är på sysidan Senast redigerad av ElisabethS den 2008-12-13 klockan 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det korkade är att man ser inte den informationen föränns det är dags att ladda upp en bild. Så får man gå tillbaka till grafikprogrammet och ändra så det passar i pixlar och kb. Jag tycker den infon ska vara innan man ska ladda upp bilden. Klart och tydligt på nån länk.
Länken här funkar inte Elisabeth. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet? Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering ". Detta fick jag när jag skulle gå in vad är det? mvh NAemie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det händer för mej med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det beror på att jag har rättighet som forumvärd. Det var bra att du informerade mig om det. Jag tar bort länken men hänvisar till bilden om de storlekar som gäller för publicering av bilder här på sysidan. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Jag kan bara instämma. Jag meddelar admin om den här bristen och ber dom lägga in information på ett lämpligt ställe. /ElisabethS, forumvärd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Tack för svaret Misstänkte att det va ngt sådant, men fick inte grepp om storleken. Men är det kanske så om man lägger in för stor bild så kommer det upp hur max stor bilden ska va. Börjar minnas nu vad jag har sett det--det stämmer väl? naemie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citat:
och tack ElisabethS att du meddelar detta, för det är bra så man vet innan. tack o hej naemie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:05.