![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Pdf
Hej!
Kan någon försöka förklara hur man gör en Pdf-fil? Har försökt leta på nätet, men inte hittat... Och vad behvs i datorn för att kunna göra detta? Mvh/Ewa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sök på pdf-skrivare eller pdf creator. Det finns gratis versioner där ute i cyberspace
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
PrimoPDF
Jag använder PrimoPDF som är väldigt lättanvänt och lättinstallerat. Med programmet så kommer det en manual i fall du skulle undra något. Jag installerade och gjorde första pdf:en bara på några min!
Du httar det om du söker på nätet. Klarar din dator av det så går det också att ladda ner.Programmet ligger så så att säga i skrivaren, när du vill göra en pdf så trycker du bara på "skriv ut" som du gör om du vill skriva ut något. Väljer sedan "primopdf" i listan på skrivare (namn på skrivare) och trycker sen på "ok". Dokumentet görs och så är det klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I senaste versionen av office kan du göra pdf filer
av både excel och world dokument./Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har ngn gång haft ett via Adobe som kund egöra pdf-filer från html sidor . Helt suveränt ville man spara en sid afrån nätet med instruktioner så kund eman bara klicka att den skulle göra om sidan o - vips vart det klart.tror det finns andra också som kan det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Man brukar få en PDF-filsskapare på CD:n som följer med tidningen "PC för alla", jag tror nog att man får programmet (kanske ett plug-in) med varje nummer (köper tidningen bara ibland).
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:10.