![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stick/ virkintresserad
Hej
Då jag är nere i Göteborg varannan månad kanske, så tänkte jag besöka ngt stickcafe till hösten/ vintern, när jag är där. Tänkte mig i närheten av Olskroken, Redbersplatsen.. Är det ngn som oxså vill haka på.? Vill inte gå ensam......kanske vi kan vara ngr som kan ordna eget stickcafe eller träffar o sticka när jag är nere i Gbg. Saknar Gbg då det är så mkt mer aktivitet där. Bor utanför Gbg sen ngr år, men besöker staden emellanåt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag gillar kaffe, och jag gillar stickning. Jag är med!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Emelie Va bra......ngn mer som vill haka på.?
Jag kontaktar dig, när jag kommer till Gbg. Kan man maila dig då ? Ngn som har tips på stickcafeer i olskroksområdet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Toppen!
Det är bara att skicka ett meddelande via Sysidan så får vi höras av framöver. Jag har aldrig någonsin varit på stickcafe, så jag vet inte riktigt var det finns, tyvärr.. men jag ska hålla ögonen öppna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
2Knit som ligger vid Olskrokstorget brukade ha Stickkafé, men de har tydligen slutat med det. Vi kanske kan köra utan dem? ![]() Jag är gärna med iallafall. Någon som har ett förslag på dag/tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:08.