![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Finns det någon som...
Usch jag blev orolig när jag publicerade en bild på min yngsta dotter på min sida under rubriken egenhändigt gjorda saker, men det blev väl rätt ioförsig...det var en dam som kommenterade att: VAD ÄR SYTT HÄR ? FEL FORUM !" Hon verkade jättesur !!!!
Men jag fick stöd från sypolare som skrev att det finns så mycket annat som inte hör hemma här så de det är OK med bilden... Tack mina vänner, de e inte lätt o va ny ! peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jadu vad ska man säga ,du kan i alla fall vara stolt över dottern du va med att skapa.jag har satt in bild på min kattfru ,kan inte skryta med att jag har skapat henne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har märkt att vissa här på sysidan, verkar vara (ursäkta uttrycket) bitterfittor som går igång på att leka polis och ordningsmakt, antagligen så är det någon hemlig dröm dom har som inte har gått i uppfyllelse. Mitt råd är att du ska skita i vad dom säger, en bild på din dotter har ingen dött av (och som greta1 säger så har du ju faktiskt skapat henne )
![]() Jag vill understryka att jag absolut inte menar alla här, för det här är ett väldigt trevligt ställe att hänga på just pga att alla är så trevliga mot varandra och det känns som om vi är en stor familj på sätt och vis... (synd att det inte finns en smiley med ett hjärta eller liknande här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Instämmer med föregånde talare
Det är lite tråkigt att en del här är sura för så lite, men dom flesta här är mycket trevliga och hjälpsamma. /Wowa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag måste nog säga att jag kan förstå båda sidorna. Att sätta in en bild på något osytt är en sak som för mig är helt okej.
Men att sätta in tio bilder på sin hund tre på underlaten fyra bilder på barnkalaset osv. saknar intresse för de flesta som besöker sysidan kan jag tro. Då finns det många andra forum som dessa bilder passar mycket bättre in. Kan bara gissa att den negativa kommentaren var från någon som tröttnat på icke syrelaterade bilder eller helt enkelt är en sådan som måste klaga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kan hålla med Monica nedan att en och annan bild i sitt album av familjemedlemmar och/ellerfamiljens djur eller syhörnor osv är ok tycker jag. Men att lägga in bild efter bild på, i och för sig fina och i andra sammanhang vackra bilder, är kanske inte riktigt ok tycker jag. Peter din bild på din dotter är fin och utstrålar lugn och harmoni passar här. Personen som gav neg omdöme har gjort det förut och har uppenbarligen problem med sig själv.
Och om jag nu får tillfället så tycker jag personligen att det är tråkigt och oinspirerande att få se bilder utan text eller överskrift eller kanske bara en sifferkombination. Ibland kan det vara svårt att se vad det är som är gjort och då är det svårt att ge kommentarer. Virkat i albumet "sytt av mej" eller albumet "kläder" ( ingen särskild utpekad påhittade album) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tycker att man visst kan få lägga in någon bild på sina barn eller husdjur; det är väl jättekul att t ex få se resulatatet av en mage man fått följa eller en sur, svartsjuk katt som klöser i ett tyg eller nåt liknande. Det är ju det som är så trevligt här - det känns som man tillhör en enda stor och härlig familj!
Kram alla! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Håller med, nån enstaka bild går ju att lägga upp, men lägger man upp hundra konstiga tårtor som nån gjorde för ett tag sedan, då kan man lika gärna använda sig av bilddagboken.se, photobucket.com eller något annat gratisställe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:32.