![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Filmer på TV
Javisst det finns hur mycket som helst och många kanaler... men när man vill se en bra film hittar jag aldrig något.. Finns det någon som kan tipsa om vart man vända sig för att få information via mail om t ex dagens filmer. I tidningar står ju en del men oftast enbart på engelska. Mail med info hade varit suveränt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Bra fråga. Får jag vidarebifoga din fråga till Filmsnack? så kan vi se va de svarar ? Naemie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Absolut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
annars kan man tex gå in på dagenstv.com och se vad det går för filmer och program på just de kanaler man själv har. tror inte de har en mailfunktion, men man kan filtrera på film i alla fall! (hoppas jag inte gjorde för mycket reklam nu...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja det känner jag till men att bli tipsad vore inte fel... sade "Latmasken"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har superstart som startsida där har jag bla dagens tv program,hur lätt som helst o kolla in vad man vill se om man får tid över vill säga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag brukar använda TVinfo, längst till höger på den sidan visar de vilka filmer som går(en del i alla fall jag vet inte om det tar med alla) där kan man även se betyg som filmen fått.
Det går att bli medlem men jag vet inte om man kan få påminnelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.