![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Vet någon hur lång tid det brukar ta innan tygerna kommer som man beställt från e-slöjd?
Det är första gången jag beställt och vill så gärna testa min nya symaskin! =) Caroline |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar alltid ringa om saker inte kommit inom en vecka, oavsett vilken leverantör det gäller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
E slöjd
Jag har för mig att jag fick mina tyger inom en vecka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det brukar variera beroende på hur mkt beställningar dom har och hur mkt man har beställt.
Sist var det lite brådskande, så jag skrev att dom gärna fick skynda på det, och då fick jag det på onsdagen, hade beställt på måndagen. Dock hade jag bara beställt 1.5 meter då. Men ungefär 1 vecka, min feta beställning (22 meter) tog dock 2 veckor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tackar för svar! Jag har varit i kontakt med e-slöjd och leveransen har dröjt eftersom de varit på olika mässor. Så mina fina tyger är på väg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.