![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ny symaskin
Nu har jag äntligen kommit mig för och köpt en ny symaskin. Och det gjorde jag på Husvagnsmässan på Elmia i Jönköping av alla ställen. Det blev en Husqvarna Platinum 770. Visserligen en utgående modell, men proppad med en massa finesser. Automatiskt knapphål, start och stoppknapp, spegelvändning av mönstersömmar mm mm. Jättebra att sy med. Har tidigare också sytt med Husqvarna och alltid varit nöjd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en lillebror av den varianten, 750. Automatisk nålpåträdare och knapphålen är HELT otroligt bra. Och det är fruktansvärt praktiskt att den själv ställer in alla grejer så att man slipper göra det... Det är bara att trycka på rätt söm och gasa!
Den har gått utan komplikationer i 4 år nu och jag har sytt en hel del... //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:54.