![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fyllning till saccosäck
Hej!
Vart kan man köpa fyllning till sackosäck? Antingen kulor eller nåt annat man kan ha i. Eller finns det så man kan beställa på internet nån stans? Kristin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan!
Gå in på eniro och sök på skumgummi! Då får du upp ett antal som säljer skumgummi, sedan kan du ju ringa o höra med dom! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Panduro, Silvan mfl säljer de små frigolitkulorna. Söker du på sackosäck här i forumet får du fler tips.
/Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Stoff och Stil har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Min fiffiga lillasyster fyllde sin lilla dotters säck med frigolitbitar som följt med som transportskydd till div maskiner mm. Sådanadär "chips" o "S" om ni fattar!?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag hittade på panduros hemsida iallafall, men är det nån som har nån aning om hur mycket man kanske behöver. Beror ju på hur stor den blir men till en normlastor som man kan sitta i.
En förpackning på panduro var på 33L och nästa var på 100L, känns lite lite med 33L men kanske mycket med 100L, kanske är lika bra att ta på 100L så kan man hitta på nåt annat roligt om det blir nåt över. ![]() Väldigt förvirrad eller rättare sagt beslutsångest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tycker du att 100 liter verkar mycket?
Du har inget akvarium antar jag... Sy säcken som du vill ha den och fyll upp den sedan med den mäng den behöver. Det är svårt att veta hur mycket det går åt i förväg om man har en roligare design än kuben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Du kan ju uppskatta på ett ungefär hur mycket det går åt (vilket brukar vara mycket mer än man tror) genom att ta längden x bredden x höjden mätt i dm, då får du ut antal liter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jo nu när ni säger det så är inte 100L så mycket, har faktiskt ett akvarium på 100L och det blir en väldigt liten sackosäck, iallafall mindre än jag tänkte mig.
Fyllningen kommer nog bli ganska dyr om jag gör den så stor som jag vill ha den, får nog kanske tänka om. Men tack för alla svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:15.