![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ahhh ....suck!
Åhh vad man kan bli deppig ibland...för ingenting.
Jag har tittat runt bland alla fina kreationer här på sidan och tänker då - åh vad duktiga alla är. Det är bara jag som inte kan. Visst ideerna kan ju finnas och allt sådant. Men när jag gör sakerna så tycker jag sedan att - ALLA andra kan ju bättre än jag.. men ändå...man lägger ju inte ner helt att vara kreativ, för trots allt så lever ju människan på hoppet. - Den här gången blir det nog bra osv.... Just nu så tröstar jag nog mig med att jag varit så dålig så jag inte orkat göra ngt alls egentligen..Är väl fortfarande inte helt OK men jag håller på att komma tillbaka. Undrar bara ibland om det är fler än jag som känner så? Visst vill jag ha kritik på mina saker för hur skulle jag annars kunna bli bättre om ingen säger ngt?!? Tips - ja det får jag ju massor här. Det ska alla vänliga människor ha STORT TACK för. Tack för att jag får vara lite deppig o skriva av mig lite o så mår man kanske lite bättre efter att få ha "lättat på trycket". ![]() Var rädda om er och varandra |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:06.