![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bra symaskinsaffär irl
är på jakt efter en bra symaskinsaffär att inhandla min första symaskin i och eftersom det är just min första symaskin så vill jag ha bra hjälp och möjlighet att pilla och peta tills jag storknar.
Har ni några bra tips på bra symaskinsaffärer i Stockholm? Den behöver absolut inte ligga i innerstan med om man kan ta sig dit kommunalt så underlättar det ![]() Em |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket märke hade du tänkt dig? Begagnat eller nytt??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag kan verkligen rekomendera SYMASKINSGROTTAN
ligger i Täby Åkerbyvägen96 Tel;08-7682250 eller i Norrtälje Tillfällegatan2 Tel;0176-12332 underbara tjejer Pia o Anna mfl. ingen fråga för liten och super bra vägledning och kurser. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag
gillar verkligen Louises symaskins hörna på rörstrandsgatan, hon är en PÄRLA om du vill ha HUsqvarna. vill du heldre ha janome, brother eller elna så klappar mitt hjärta för Sypressen på åbyplan i haninge.
dessa två butiker har något som jag verkligen värdesätter och det är intresset av att kunden ska vara nöjd med sitt köp även i framtiden, inte bara för stunden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag handlar allt på Stckholmssyceneter, de är väldigt hjälpsamma, har tålamod och om man köper en symaskin där så har man öppet köp i ett år om man vill byta upp sig till en dyrare maskin. Passar mig utmärkt eftersom jag ofta upptäcker att jag vill ha en ny finess när jag sytt ett tag. De ligger vid Odenplan, deras hemsida är www.symaskin.nu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
I Huddinge C så finns Ekins symaskiner. Han har ganska mycket begagnat, men oxå nytt. Mest Husqvarna.
I Skärholmen C finns ABC Symaskiner, han säljer Janome. Tyvärr vet jag inte hur det är med begagnat hos honom. Nya maskiner har han i alla fall. Båda går lätt att ta sig kollektivt till, pendel till Huddinge och tunnelbana till Skärholmen C |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:06.