![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#121 |
|
Oj!
Även jag hade bråttom när jag postade mina...inser jag nu när jag läser era inlägg...ingen e-postadress men tur nog en avsändaradress på kuverten...lapp skrev jag,men ara Monica...som om alla vet vem jag är. hmmm. Jisses,vad mycket man måste ha i sitt lila sy-huvve! ![]() /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
Ja fy vad det måste vara fullt i mitt syhuvud, för jag har totalt glömt att det är den 15 utan trodde det var den 8
![]() Kram ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
nu har jag laggt mina näsduksfodral på lådan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
Jag med!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
jag med!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
Jag med!
![]() Men de går inte iväg förrän i morgon, så de kommer fram på onsdag. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Forumvärd
|
Ja mina är oxå på lådan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() solingnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
foto
Imorgon går mina näsduksfodral iväg till de två som skall få dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
Mina fodral är också postade - en romantisk och en "vad-som-helst", fast den är nog ganska romantisk den också... Så då har jag gjort mitt, nu är det upp till posten. Lite betänksam blev jag....
Killen på ICA-posten måste ha varit totalt digitaliserad, för han verkade knappt veta vad ett kuvert var. Han klistrade frimärket på baksidan!!! Visserligen hade jag min avsändaretikett där, men inte kan man väl tro att frimärket ska sitta på kuvertfliken? När jag påpekade detta såg han helt förvirrad ut och frågade kollegan om det gjorde nåt? Men så kan det ju inte vara sa jag, då blir ju kuvertet utdelat till mig. Då försökte han riva loss frimärkena men de hade ju redan hunnit fastna, så dels var det inget klister kvar, dels revs en av dem sönder så att en stor del av hörnet försvann. Ändå försökte han få dem att fastna på framsidan! Lite försynt sa jag att det där går nog inte, frimärket måste ju sitta kvar hela vägen, och jag ville nog ha nya märken. Stackars killen var alldeles rödblommig! Kön bakom mig blev bara längre och längre... Det sista jag hörde var att han frågade kollegan vad han skulle göra med de två oanvändbara märkena som han fortfarande höll i ... /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
Snigelpost???
Jag skickade mina igår också från Ica och det verkar som om de inte riktigt är vana vid att hantera "vanlig" post. Hoppas att alla fodral kommer fram! *hihi* ser framför mig när de sorterar posten och det är ovanligt många små kuvert på g - eller inbillar jag mig bara att vår lilla swap skulle märkas i postgången. Föresten Annette, hur många blev vi till sist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
Jag har fått det!
Jag har fått mitt ena fodral med posten nu! Ett jättefint, med mitt namn broderat på. TACK! *så glad, så glad*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
Jag lade mina på lådan på väg till jobbet igår, så förhoppningsvis kommer de fram idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
Vi blev 23 st till slut. Det innebär att 46 st nästduksfodral är ute och åker på postbilarna.
Jag ser verkligen fram emot att se alla fina fodral. Mina två mottagare ville ha vad som helst. Så det blev en rosa med fin uddspets i bomull i öppningen och en lika dag till fast ljusblå.De borde få sina i morgon onsdag då jag missade lantbrevbäraren i går. (men inte idag) Jag har fått en av Carina, som jag fick den fina kasse med Kaffepetter och Göta på. Den var rosa med en jättefin rosett i spets påsydd. Tyvärr "stal" min älsta dotter den hon blev helt bedårad av den. Men snäll mamma som man är (ibland då ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:50.