![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#106 |
|
Jag tror jag vet vilka fodral jag ska skicka...jag syr nya hela tiden och tycker alltid att den senaste är den bästa och då vill jag skicka den!
Så jag kan ju hinna ändra mej! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
En liten fråga: skicka fodralen idag = lägga på lådan innan den töms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
Citat:
Det ska bli kul att på torsdag få se bilder på alla olika sydda fodral ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
Mina fodral blir försenade en dag. Skulle ut och ta bilen till lådan som ligger 1 mil bort och.... bilen är totalt stendöd. Lilla gubben får ta dom i morgon. Hade kunnat ta en promenad med vovven till lådan men han förorsakade en liten olycka i lördags. Han la sig framför mina fötter i kolmörkret på väg hem och vem stöp i backen om inte jag.Man är ju smidig som en gazell
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
Men ingen fara!
Om de kommer fram en dag eller två senare spelar ingen roll! Jag kommer inte kunna skicka jag heller förrän i morgon tisdag, dessutom har min mobil med kamera ballat ur så jag vet inte om jag kan lägga in bilder är ok. Annars får jag be min mottagare lägga in, suck. Jag kanske kan låna kamer av någon granne vi får se.
Jag hoppas även att de som sytt många fodral kan lägga in bilder för inspiration för oss andra. Det skall bli så kul att få se alla fodralen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
Skickar mina idag...men höll på glömma att de ska fotas!
Vi kan väl vänta med att lägga ut bilderna till fredag så alla hinner få dem? Postgången är ju tyvärr lite varierande har jag märkt - ibland när jag skickar brev el paket upp till min mamma så tar det alltifrån en till fyra dagar... Spännande ska det bli att få se alla fodralen! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
Jag ska försöka lägga mina på lådan idag, men har (som vanligt) inga frimärken hemma så jag får ta mig till affärn. Ska bli roligt båda att få och att se alla andras alster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
Anonym eller????
Ska man skriva vem man är när man skickar, eller ska det vara hemligt!
![]() Första gången i forumet - hoppas detta blir rätt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
Jag tror att reglerna var att man skulle uppge namn eller mejladress för att mottagarna ska kunna bekräfta att fodralen kommit fram. Jag har lagt i små lappar i mina kuvert med mitt namn och mitt "knick" här på sysidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
Re: Anonym eller????
Citat:
Alla har vi varit med för första gången på swap och funderat på olika saker och regler osv. En bra ide är om man funderar på regler är att läsa igenom hela tråden. Vänliga hälsningar Annette |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
Förlåt!
Jag hittade det nu! Tyckte jag läst igenom hela tråden, men tydligen inte så noggrannt!
Nu är de märkta och klara att skicka. Ska bli spännande att se alla resultat. Man får ju en massa idéer på detta sättet! Kram på er alla där ute i syvärlden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
Re: Näsduksfodralsswap!
Här kommer reglerna en gång till för alla som är lika glömska som jag( så ni oxå slipper leta)
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
Jag glömde skriva mailadress och har redan klistrat ihop kuverten... Men eftersom jag skrev både namn och sysidan-nick så borde väl mottagarna kunna skicka mail via sysidan? Annan mailadress behövs väl inte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
Nej då Matilda det blir så bra ändå. Huvudsaken är ju att man kan nå varandra och då går det ju bra att göra det via sysidan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
Så nu ligger även mina fodral på postlådan. Å visst glömde även jag att skriva e-postadress. Men lapp med mitt namn finns med så då borde även jag lätt hittas via sysidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:32.