![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Nu visas många bilder igen från samma användare på första sidan? Skulle det inte bara visas en bild även om man la in flera samtidigt?
Tyckte det var en kanon bra ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Man ska gå in under bilder på flikarna upptill då kommer det bara en bild per medlem, går man in under nya bilder så kommer alla inlagda. Kanske lite bakvänta för oss "gamlingar" men det fungerar bra tycker jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Vet att alla bilderna kommer upp under nya bilder men jag trodde att det bara skulle visas en bild på första sidan också.
Jag tycker det är jätte bra nu. Ska bara vänja mig vid det nya..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
Hur funkar det nu när man ska lägga in? Är det en bild per dag eller en bild i veckan?. Jag la in mina hängen den 26:e dvs igår. Jag tänkte lägga in en bild i dag men får upp att jag inte får lägga in fler bilder. När kan jag lägga in nästa? Jag har 151 bilder så det hänger väl inte på antalet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Hej!
Jo, max antal bilder är 151, har jag för mig, så det kan vara därför det inte går att lägga in fler. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
Ok då får jag börja sortera bort då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Tack...Ni är för duktiga.
Bra att Ni lyssnar till medlemmarna önskemål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Forumvärd
|
Det är en bra idee att maxa antalet bilder Man lär sig ju efterhand.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
Tackar, tackar, vad ni är duktiga och hjälpsamma. Det här var jättebra. Jag som inte kan gå in här så ofta tycker att det här underlättar för mig när jag ska kika runt. Den här sidan är ju bara så rolig att kika in på så det är det första jag gör när jag kommer till en dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
Så nu har första bilderna kommit med bara en punkt i beskrivningen. Så lätt var det att gå runt reglerna att man ska skriva något om bilderna man lägger in. Sorgligt att folk inte kan göra det ordentligt o följa reglerna.
/Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
|
Visst är det tråkigt med folk som går runt regler. Tråkigast är dock att man inte får reda på mer om bilderna. Jag kommenterar inte sådana bilder då jag inte vet vad det är jag ska kommentera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
Nu kan man tydligen runda punkten också? Ingen beskrivning eller något...
Det måste fallit bort vid uppdateringen.. eller ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
admin
|
Jag har bett Christer kolla detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
Förlåt Ulrika...
Jag hade missat att det stod en liten text på bilden så glöm det. Var nog inte riktigt vaken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
admin
|
Ok tack då meddelar honom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:40.