![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag åker dit kanske redan nästa vecka. Det lockar med den affären på Södergatan också. TaCK FÖR TIPSEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hej Sara! Jag kan berätta att jag var hos tanten i Gislaved idag och fyndade en del.Det var lite svårt att hitta, för det var egentligen andra vägen in till vänster, när man svängt in till höger, men jag hittade som sagt dit ändå! Hon hade ju massor med tyger plus täcken och kuddar. Billigt var det dessutom. Det var kul att handla. Jag ska åka dit fler gånger, för nu är jag pigg på att sätta igång! Än en gång tack för tipset. Jag tar nog en sväng till den andra affären nästa vecka...
Hälsningar Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Panduro Hobby har en lagerutförsäljningsbutik i Malmö där de har (ibland mer, ibland mindre) utgående lapptäckstyger för 20-40-60 kr metern - adressen kan jag inte i huvudet, men kolla deras hemsida. öppettiderna är 10-17 vardagar
De har också mycket annat för sömnad och övrigt pyssel, till betydligt bättre priser än i de vanliga butikerna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
Re: Vet inte vad affären heter...
Citat:
förresten så var jag en sväng igår till "affären" och nu sa de att de kanske inte får in badklädestyger, men detta är ju egentligen fel diskussion för att säga det //nilla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
priser och annat
Jag vet inte riktigt om man kan jämföra borås, skroten och den lilla affären i Gislaved, man får ju ta med bensinen i beräkningen också... och den är inte billig!!
Priserna är väl ganska okej men inte i klass med västgötarnas priser. Men ska man bara ha tyg till ett par byxor eller nåt är de ganska okej tycker jag. Senast jag var där var jag ute efter tyll, jag hittade till och med ljusblå fast jag hade trott att jag var tvungen att nöja mig med vit, tyllen kostade 45 kr metern vill jag minnas (utan rabatt). Om du har närmare till borås eller kinna åk dit istället är mitt råd, men qvilttyger hittar du billigt i Gislaved, som sagt 5 kr för ca 1,5kg tyg , (se tidigare vägbeskrivning men det var visst andra vägen till vänster inte första, sorry!) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:45.