![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hej!
Jag har tyvärr inget tips på vad du kan göra, men jag tänkte flika in att jag sytt mina gardiner med IKEAs nylontråd, och det gick bra (en gammal Husqvarna). Dock drog sig tråden lite grann när jag sydde, så jag fick hålla hårt i tyget, men resultatet blev bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
ikeatråd
har köpt en ny symaskin en pfaff vanlig symaskin med övermatare i förra veckan,,igår vart det nåt fel på den helt stopp.
satt o sydde i fleece när det blev tvärstopp i den. Ur med tyget men gick ej att rubba hjulet tvärstopp. Var till sybutiken idag ,,o han kollade på den o såg min ikeatråd i.Han sa det är den sämsta tråd man kan sy med. Tråden hade trasslat in sig i maskin inuti. Så hädanefter kommer jag inte att köpa ikeatråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:39.