![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Tack Ing-Marie för den jätteläckra kassen!
Den fick följa med mig på jobbet idag. Du, som väntar: Jag syr nog klart i kväll. Hälsn Helena |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Min väska har kommit! Tack Annette för den romantiska väskan du har sytt till mig.
Jag blev tycker mycket om den. Kramar/ Josefin 15år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Agneta har fått sin kasse och jag kämpar för att lägga in en bild, men min gamla bärbara dator är inte på humör idag. Den bara trasslar. Än får den för sig att jag har lagt till någon annan mus, än stänger allt bara ner sig.
Måste nog skaffa en ny...Men jag ger mig inte. På ett eller annat sätt ska jag nog få in en bild. Med tiden. Återkommer när jag har lyckats. Nina |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Nu har jag lagt in kassen jag sydde till Helena i ett album..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Och eftersom jag klagade behagade datorn plötlsigt att samarbeta så nu finns kassen att beskåda i mitt album
Nina |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Re: en "modern" kasse skickad!
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
lagt ut bild
Nu när Helena fått sin kasse från mig har jag lagt ut bild i ett av mina album.
Tack Merja för ett användbart mönster!!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Göta och petter blev min!
Dubbelpost!
Senast redigerad av Ann1e den 2008-08-20 klockan 12:03. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Göta och petter blev min!
Det var jag som fick Göta och Petter! Denna urgulliga kasse. Kuriosa är att C.Strandberg som skickade den till mej bara bor ett par mil från där jag bodde tidigare när jag var gift med mina barns pappa. Jag skriver inte ut var då jag inte vet om hon vill avslöja sin ort.
Jag tror att min man kommer skratta gott då vi alltid har sett oss själva så här på vår ålderdom. C du har inte skickat med din mailadress skicka ett mail till mej via min sida här så jag får tacka dej ordentligt och personligen det skulle kännas bra. Merja ännu ett tack för denna superroliga swapen! Kramar till alla Swappare |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
göta petter åxå hii
Hej Anette ja men visst de e ok jag bor i Lingbo i Hälsingland ligger 1,9 mil norr om Ockelbo.
Roligt att du gillade kassen, nu e jag sååå nyfiken väntar ju på en kasse själv oxå. Anette jag mailar dej privat. Tack till Merja som ordnade denna swap. Har man tappat sylusten ( vilket man ju gör ibland ) så kan det vara bra med en swap, så man blir sysugen igen.Nu är det en 60 års present som skall fixas till lördag hmmmm om de hade varit en dam kunde de blivit en kasse, men det är en karl som fyller 60.Så det får bli något annat sytt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Nu har kassen kommit från Wowa. Den är jättefin,med broderade rosetter och fickor inuti. Helt i min smak Tack Eva.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Idag har jag fått jättefin kasse från Sanna. Den passar mig mycket bra. Tack så mycket!
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Vilka snygga kassar ni har sytt. Ett mönster och så många varianter.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forumvärd
|
Min kasse dröjer till nästa vecka har en axel o nacke som inte vill som jag vill o jag har lite detaljer som tar tid *L* men den kommer.....
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Jag har fått en kasse!!!!,från Helena Sjökrans, en underbar kasse i lappteknik.
Ska försöka lägga upp bild imorgon för nu ska jag åka till jobbet. Jätterolig swap det här, dom blir alla så fina, Tack Merja Många kramizz/Doris L |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30.

Måste nog skaffa en ny...

Hybrid-visning