![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag fick också kasse idag! Den är så fin, randig med inköpslista på och en liten extra ficka inuti. Stort tack Åsa!
Vad alla är snabba. Jag har bara hunnit planera. Det har varit lite mycket här i veckan, men nu till helgen ska jag sätta mig och sy. Det här är roligt! Nina |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nu har jag fått iväg min kasse. I sista sekunden, för postkillen dök upp i samma ögonblick som jag stoppade i den.Nu är jag nervös!! Har upptäckt att den skiljer sig ganska radikalt från övriga jag har sett,kan bara hoppas att min mottagare gillar den. Det är ju lite av tjusningen trots allt med en swap att bli överraskad.Stort tack till Mejra för initiativet. Hoppas det kan bli en julswap med.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
TACK Ingrid för den jättefina, roliga o välsydda kassen jag fick igår ! (bild finns i mitt album)
Nu blir man ju glad av att släpa hem mjölk hihi Nu ösregnar o åskar det här så... tyvärr ingen promenad men väl att sy klart min väska till min hemliga kompis ! PS håller med alla andra - det här är en verkligt rolig swapp ! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
När jag kom hem väntade ett tjockt kuvert på mig på hallmattan! Det var min kasse som Heidi skickat till mig. Tack igen för den mycket stiliga och läckra skapelsen!
Ni ska få se hur tjusig den är när hon lägger ut sitt foto! /Merja |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Nu har jag lagt ut bilder på kassen med tillhörande pung som jag skickade till Ing-Marie.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Nu finns kassen jag sydde till Merja i mitt album. Väntar med spänning på min kasse...
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Nu har anmälningstiden gått ut, och alla har fått sin partner. Vi blev - håll i er nu -
[SIZE=4]43 deltagare!!![/SIZE] Är det inte fantastiskt?! Här kommer lite kuriosa... Fördelning av vald smakkategori: Enfärgad/Rutig/Randig - 3 st Modern/Tuff - 9 st Romantisk - 6 st Vad-som-helst - 25 st Kassar har sytts/håller på att sys från Skanör i söder till Jokkmokk i norr. 2 deltagare är från Åland. Ett STORT TACK till alla er som engagerat sig så i denna swap! Utan er hade det inte blivit nåt! Nu ska det bli spännande i slutet av augusti, att se alla färdiga kassar! Jag håller på att samla ihop era foton, för att göra en samlingssida. Lägger länken här senare. Och, utan att gå händelserna i förväg, så har jag en idé om en annan aktivitet. Inte en swap... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Nyfken ÄR jag
Vad har du nu hittat på !? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Jag är inte med i swapen, men är imponerad av de bilder jag sett hittills. Snälla, kan även vi som inte är med i swapen få länken till mönstret?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ett STORT TACK till alla er som engagerat sig så i denna swap! Utan er hade det inte blivit nåt!
Nu ska det bli spännande i slutet av augusti, att se alla färdiga kassar! Jag håller på att samla ihop era foton, för att göra en samlingssida. Lägger länken här senare. Och, utan att gå händelserna i förväg, så har jag en idé om en annan aktivitet. Inte en swap... [/B][/QUOTE] Här är en till som blev vansinningt NYFIKEN / Ingrid ![]() |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Citat:
OJ vad många vi blev Jag är nyfiken jag med, jag undrar vad det kan vara denna gång ÅsaS |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
jag är också med!
Har precis sytt min första kasse för att testa mönstret.
http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=45342 Nu ska jag sy en åt någon av er... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
nu har jag fått min jättefina påse som pia har sytt. katter är ju som gjort för mig. bild finns i mitt album.
Senast redigerad av tk81 den 2008-08-14 klockan 15:45. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Då var mitt bidrag till swapen postat!
Nu har jag varit till brevlådan och postat kassen jag sytt. Hoppas att den passar mottagaren! Väntar med spänning på hennes "mottagit-mail"
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:09.

Hybrid-visning