![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
*ler* typiskt kvinnligt mån tro? När jag fick min mangel kände jag ungefär samma glädje.
Du tror inte att den lokala tygaffären (ågatans) har något undanstoppat i ett hörn? Jag vet ju att han eg. har stängt men...du har ju lite kontakter. Typ myggnät för fönster tror jag skulle kunna funka. Stoff & Stil hade annars förra året (tror jag det var) mörkt grå och kanske även svart myggnät på metervara. Vet dock inte om den var följsam eller stel, kanske om du ringer ner att de kan hjälpa dig? Svart tror jag blir snyggt och snörstoppar och kanal vore nog inte så dumt det heller. Kanske en cylinderformad påse vore bra, ibland kan jag tycka att jag inte får ner allt om jag t.ex. tvättar många bh:ar samtidigt. Lycka till med tvätten! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:27.