![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
De brukar ha kampanjer där man kan köpa t ex Voguemönster som nromalt kostar 140-170kr i Sverige för 7-8 dollar, over there.
Sätt upp er på deras mailinglista så missar ni inga erbjudanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Nu måste tyvärr även jag sälla mig till de missnöjda kunderna.
Jag har beställt flera gånger och aldrig fått problem förr. Den 22/9 beställde jag 4 barnmönster till nedsatt pris. Mönstren kom efter nån vecka men två mönster var restnoterade. De var markerade och en stämpel med texten "backordered, approx, 5-7 days. Jag väntade och höll nästan på att glömma bort. Jag har nu skickat sammanlagt 3 mail till deras "info" mail men inte fått svar. Inte heller har jag fått mönstren. Jag förskottsbetalade via PayPal $29,66 varav frakten gick på $9,70. Jag har sökt lite på nätet och hittat en massa klagomål på detta företag t ex. http://www.complaintsboard.com/compl...om-c99886.html Jag har idag skickat iväg ett snigelbrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Uppdatering! Idag fick jag äntligen svar. De skriver:
Hi Annika, I'm uncertain as to what is causing the delay. I have requested the patterns be reshipped to you. Thank you, Anne Det är ju skit att de inte svarar på mail eller dröjer så länge. Men nu hoppas jag att mina mönster äntligen kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Uppdatering igen. Jag har fortfarande (drygt två veckor senare) inga mönster fått trots svar och löfte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad stökiga de är! Jag fick ett kuvert igår med mönster jag beställde den 1/11. De måste ha varit slut för så lång tid brukar det inte ta. De brydde sig aldrig om att svara när jag mailade för två veckor sedan och undrade när de tänkte skicka.
Kundservicen är under all kritik men utbudet är enormt så de har nog min business ett tag till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu så. Igår kom äntligen mina efterlängtade mönster som jag beställde 22 september.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Detta där är ju EXTREMT! betalade du inte för båt-frakt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sewingpatterns.com |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:19.