![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Men håller med om att man med fördel kan titta efter ikonen istället, men tycker då att det ska vara tydligare skillnad mellan dem. Man ska med en snabb blick kunna se det, inte behöva verkligen titta efter. T.ex. TYDLIG färgskillnad mellan läst/oläst ikon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Håller med precis där. Jag tycker att det är så otydligt nu mellan läst och oläst ikon att det tog mig ett tag att fatta vad som är vad, och även nu tycker jag att man måste titta "noga" för att se. Kanske admin kan ändra ikonerna till mer tydlig skilnad? Kanske göra det lästa grått istället för orange? Orange brukar ofta vara signalfärg och markerar att det är "nytt" även om det är ljust här. Ljusgrå monokrom färgskala kanske om man vill behålla stilen med ikonerna? Då ser man att stark färg = nytt, ljusgrått (som smälter bort mot det vita i bakgrunden) = gammalt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Skulle jag ha ändrat någon färg så skulle det vara den oranga. En färg som är snygg till den rosa färgen är faktiskt brunt Tänkte inte på det innan men Barnbarnet hade brunt och rosa på sig.För att inte klaga så är den oranga lite skrikig o skär sig mot det rosa ..Annars gillar jag sidan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
forumet |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.