![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#17 |
|
Nej jag tycker du är ingen galning.
![]() Jag skulle gärna vilja ha lista. Någon sorts "svarta lista". Självklart med bekräftade dåliga säljare inte bara rykten för det förstör mer än det hjälper. Jag tycker också att om man bor i EU och köper inom EU så borde det bara fri konkurrens? Jag vet inte. Det är faktiskt extremt. Vi är inte så inneslutna längre. Vi tänker inte längre bara till staden, inte till Sverige, utan vi tänker globalt. Jag har också köpt en engelsk maskin och det vore jättedumt om man inte kan få den lagat här (mot rimlig penning, förstås). Vissa personer tycker att det är okey att betala 2-3000 kr mer, för man får personlig service och hjälp. Men jag tycker att jag får lika bra service via email från det företaget jag köpt från. Ja, rentav bättre service än vissa svenska butiker?! (snäll och inte grinig) Det enda jag tycker är lite svårt med att köpa online är just att prova maskiner innan. Men nu finns det mängder av recensioner och så finns det alltid möjlighet att testa någon annanstans. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:12.