![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla trevliga hantverkare!
Jag har inte fått riktigt bra kläm på vilket som är bäst när man har fått en kommentar eller en fråga under en bild som man har lagt in. Ska jag svara under min bild eller är det bättre att svara personen som har ställt kommentaren i hennes/hans gästbok ? Jag har gjort på ett par olika sätt, men jag är rädd för att glömma bort någon. Det är ju så kul när man får en kommentar på sina alster och det är kul att kunna säga tack. Jag älskar sysidan och har fått så mycket inspiration så det räcker för ett år framöver. hihihi. Alla är så jätteduktiga. Hösthälsningar Mari ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker att de bästa är att svara under bilden. Då kan alla läsa svaret på frågan. För man kan ha samma undran men kanske inte skriver en kommentar. Just för att en annan redan har ställt samma fråga . Risk för upprepning och då tycker iaf jag att det blir tråkigt och jobbigt att läsa kommentarerna.
Trulsan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag brukar svara på båda ställena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker svaret bör ligga under bilden så det hänger ihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tack för alla bra förslag. Jag ska bestämma mig för att svara under bilden och mest för att ha ett sätt att göra det på. Det låter ju mest logiskt.
![]() Mari |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så smart att svara på bägge ställena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jooo, det är nog bäst att svara på båda ställena.
Upptäckte häromdagen att man kan få upp alla sina gjorda kommentarer med bild på objektet man kommenterat via "Din sida". ![]() Trevligt! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.