![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#14 |
|
Jag har börjat sy kläder för ca ett år sedan och bland de första projekten jag hade var att sy ett par jeans till mig själv.( i januari tror jag att det var).
Visst var det lite svårt och jag har gjort en massa misstag på jeansen. Bl.a så klippte jag ut delarna i fel trådriktning och fick rusa iväg för att köpa nytt tyg. Gylfen är inte helt rätt sydd men ser bra ut utvändigt. Jag glömde även att tvätta tyget innan och de krympte massor på längden så jag fick förlänga de ![]() Trots alla misstag så ångrar jag inte mig att jag gav på ett svårare projekt redan i början. Jag lärde mig massor på vägen och kände mig så stolt när de var klara. Jag har t.o.m. användt de en hel del. Man måste våga för att lära sig, så på det bara ![]() Tror att det blir ett par jeans till när jag hittar ett snyggt tyg ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.