vill bara lägga till..
..att jag oftast också vet vad jag vill ha, men ibland kan det ju vara första gången man behöver något och de kan ju knappt svara på om de har vliseline eller ej....fast det är mitt framför ögonen.
En gång behövde jag undertrådsspolar till min elna 2110. Jag vet att de har. Damen suckar tar fram en låda och tittar ned: Nej det är tomt i det facket. Men fungerar det inte med janome då säger jag, de är ju samma tillverkare? Du kan titta själv: varav jag får hela tunga lådan och kan med egna ögon se att i minst tre fack, märkta med elna och olika modellnamn (2110:an också), så ligger det spolar....suck...
Jag tycker att man bör åtminstone ha ett intresse för tyger och kundservice om man jobbar i en tygaffär.Undras vem som basar över veddestabutiken? Dessutom,det låter ju som om den i Sickla är lika illa. Hur överlever de som butiker? Hoppas det kommer fler tygaffärer här norr/väster om Stockholm, för det behövs!!
|