![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Förminska jeans
Hallå jag behöver hjälp med att förminska ett par jeans.
Jag ahr sååå dåligt med kläder och fick ett par jeans av min mamma som ser helt nya ut. det är i strech och kändes lagom tills jag hade på mig dom ett tag då hasede ner och de blev som hiphop byxor i rumpan! ler Hur gör jag?? kram patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Känner igen det där med strech jeans. Har ett par som sitter jättebra precis efter tvätt. Sen kan man ha dem en dag och de har blivit för stora. Men är det inte populärt med häng.....
![]() Nä, det finns inget värre än när byxorna ramlar ner. Men tyvärr har jag inget tips att ge dig. Men kommer nog tjuvläsa här om du får något tips. /Marie-Louise |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag var inne i en butik igår med syrran som skulle köpa nya kläder och där sa de att man ska typ köpa de som känns lite trånga eftersom de tänjer ut sig! då kankse man kan köpa en storlek mindre,en 46 kankse fungerar då! ler
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.