![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Hehehe om jag skall vara ärlig så är detta mitt första klädesplagg som jag syr över huvudtaget.
Jag kan inprincip ingenting. Att jag ens fått ihopa klänningen någotsånär och att den följer mina former är ett under i sig ![]() Okej jag har suttit och funderat och tittat på mönsterpappert halva dagen idag, för att lista ut om det bara är i överkanten som det skall vara mellanläg. Eller om det var över hela bysten ner till midjan. För jag tyckte det var så mycket mellanlägg som man skulle köpa enligt beskrivningen. Och eftersom jag inte kan så mycket fattar jag heller inte så mycket. Sen funderar jag, behövs det verkligen? Tycker klänningen sitter så tajt på mig ändå. Och jag är inte storbystad så. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:02.