![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Var blommar det?
Just nu i modet finns flerfärgade mönstrade tyger i tunikor och korta klänningar. Har ni sett liknade tyger på era tygrundor i Stockholm city? På Dollys? Ohlssons tyger?
Ska till Stockholm över dagen och går gärna på säkra tips! Senast redigerad av Cassy den 2008-03-25 klockan 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tydligare
Inser att jag var lite svävande i beskrivningen.
Jag söker mönstrade blus/tunika/klänningstyger i härliga färger - till skillnad från enfärgat och nedtonade tyger. Att hitta exakt de tyger som finns i färdiga kläder brukar ju inte vara möjligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du kollat in på www.mg-tyger.se dom har en hel mönstrade trikåtyger. Kvaliten är bara toppen dom gånger jag handlat där.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nappade inte idag
Tack för tipset!
Jag var i Stockholm idag och kollade på ett par ställen - men jag hittade inget roligt tyvärr. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:52.