![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#19 |
|
Menskopparna som jag använde(Tassaway)var engångskoppar.
Man köpte dom i förpackningar om 12 stycken om jag inte minns nu alldeles fel. Jag satte mig på toastolen och drog ut den försiktigt. Det blev aldrig något"blodbad"det gick riktigt smidigt till. Sedan slängde jag bara den använda koppen i en behållare som jag hade för just det ändamålet på toan. Jag tycker att det är väldigt bra att dessa nya kan tömmas och tvättas och användas om igen. Det var den funktionen som jag saknade mest då på sjuttiotalet. Det stod på förpackningen att den förlorade sin elasticitet i kroppsvärmen(vilket var bara ett fult säljknep och slöseri med naturtillgångar)och gigk inte att använda om igen. Visst prövade jag att använda dom om igen men den blev visst mycket hårdare när man väl hade tagit ut den och tömt. Våga pröva dessa nya koppar flickor,ni kanske blir riktigt nöjda! TESS! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:15.