![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fleece låter bra men jag skulle se till att ha vindtätt tyg ytterst. Då värms den luft som fleecen innehåller upp och man håller sig varm. Särskilt om du ska vara ute. Om man inte har vindtätt ytterst kommer det att blåsa rätt igenom fleecen och den gör ingen nytta.
Nu har jag tittat på "lägerskorna". De ser ju suveränt smidiga ut. ![]() ![]() För att piffa upp "ytterskon" skulle du ju kunna sy dit "tår" med snyggt "nagellack". Skulle få mej att le brett om jag mötte dig. ![]() Lägerskorna såg ju inte så svårsydda ut så du kunde ju sy ett par olika för att matcha det du har på dig! Någon snygg gå-borts-variant (som en finsko, strass/spetsar/stryk-på-stenar/fina band/...), någon i en glad färg bara, någon med snyggt/kul broderi/applikation, påsktema, ... Bäst att sluta, jag får så många idéer. Du kan ju ha hur kul som helst! Hi,hi! Lycka till med allt! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:10.