Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-01-25, 22:55   #18
madeluc madeluc är inte uppkopplad

Kan tala om att det är en Sy- och antikmässa i Uppsala nu i helgen vid Fyrishov. Jag vet att Pia från Symaskinsbutiken i Västerås kommer att vara där. Hon representerar både Bernina och Brother, kan varmt rekommendera att besöka hennes monter.
Jag lovar en gedigen information om symaskiner då hon har arbetat med att symaskiner i 25år.

Jag har själv köpt både min Brother 3100D och min Bernina 730 där och är mer en nöjd med service och utbildning på maskinerna. Jag har även haft en Bernina 440 QE och de är en av det mest ultimata maskinen jag haft, men ha begäret vill ha större och dyrare maskin så därför bytet, vilket jag ib land kan ångra.

Har även haft Husqvarna D1 och Janome 10000 men bara haft problem med dessa varför jag personligen ej kan rekommendera dessa. Största problemet har varit bemötande från försäljare och generalagenter.

Lycka till med Erat symaskinsköp, och hör gärna av om jag kan hjälpa till med något.
madeluc är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:52.