![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Det fungerar inte i laserskrivare Det står ju oxå att det är för bläckstråleskrivare, och som någon sa det bränner nog fast i skrivaren kan jag tänka mig
![]() Kola här vad som står annars http://www.clasohlson.se/Product/Cat...;251779;251605 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Då hade jag nog inte så fel i mitt antagande att det smälter i skrivaren
![]() Det vore ju tragiskt att smälta det på fel ställe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Tänk vad bra att sysidan finns. Man lär sig någe nytt varje dag
![]() Det kan säkert vara bra att kunna vända på objekt till andra projekt. Både med Wordart och hur man gör i word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
[QUOTE]MonikaW skrev:
[B]Tänk vad bra att sysidan finns. Man lär sig någe nytt varje dag ![]() Ja och vilken tur att man aldrig blir full lärd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Nej fy vad hemskt det vore om man kunde och visste allt. Det är så kul att lära sig nytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Jag har för mig att det finns transfer paper för laserskrivare. På någon obskyr amerikansk sida med mängder av skrivare/papper-prylar var det iaf. Men det är inte vanligt, precis. Så man ska ha bläckstråle för sådant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:38.