![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
lönar det sig verkligen???
jag menar det är ju en viss investering att göra alla dessa saker, tänk om man måste packa med sig lika mycket hem igen??
Är folk verkligen så sugna på handdukar??? hade jag stått på en marken hade jag kört saker jag garanterat e ensam om, inte sådant man kan springa på i varje stånd, för att vara på den lite säkrare sidan att få lön för mödan...( nu e jag inte intresserad och som sjukpensionär är det ju inte aktuellt för mej att hålla på) Tycker att varje marknad man åker på så finns det flera stånd med samma saker jämt och tillslut så ser man ju inte ens åt det hållet.. skulle jag ge förslag skulle det vara följande: lite udda lace, typ annolunda möster än det vanliga på typ lycktor o fönstersmycken. Vackra bildmotiv typ tavlor. Doorhangers flaskförkläden typ de roliga barnhaklapparna i inhoop. roliga askar Roliga in the hoop projekt finns det ju, med barnväskor inför julen, polkagris hållare, fyllda mjukisar, spratteltomtar mm ett sådant stånd kan tom jag handla i som redan har en brodyrmaskin, men o köpa en handuk det står gäster på köper jag snygga på willys för 20 kronor om det e så... Jag tror oxå man ska vara ruskigt petig med det man säljer, gärna be en annan broderare syna innan man säljer, för jag har fler än en gång slagits av hur dåligt gjorda en del saker är, många tror ju att maskinen gör allt jobb men det stämmer ju faktiskt inte.. oj vad mycket jag hade på hjärtat. men jag har funderat en del kring detta med marknads försäljning mitt bästa tips är ändå att låta maskinen jobba på plats, det drar garranterat blickarna åt sig ( alla kanske dock inte är positiva spec på ett hantverksgille??) Lycka till alla marken människor |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:27.