![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Har också iRiver, visserligen en H300 för 2500:- med 20gb utrymme (tro mig; jag behöver det
![]() ![]() Generellt tror jag nog att det beror mer på högtalarna än på mp3-spelaren om ljudet blir bra, men visst finns det ju mediespelare som är sämre än andra på att förmedla bra ljud. Angående stöttåligheten så har jag tappat min från midjehöjd rakt ner på stengolv, och med läderfodralet gick det utmärkt ![]() Ngn minut senare: Okej, det var NADA problem med mp3-spelaren till högtalarna (Logitech någonting, köpt på Onoff för 279:- för två-tre år sedan) Ljudet är aaaningen burkigare jämfört med vad datorn ger, men det är helt okej *tummen upp* Senast redigerad av MadWomanInBlack den 2007-09-20 klockan 20:34. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:46.