![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har köpt Grå Dimman med stor krage och jag har för mig att jag betalde c:a 900:-
Jag köpte på Bohus Museum barett-kitet "Stora spetskragen" för c:a 300:- Det är ett mjukt ullgarn med angorakänsla som är mjukare än Alpacka-ull. Jag har också köpt garn till "Blå skimmer" från J&S men inte stickat den eftersom jag insåg att den inte skulle bli så lik originalet, Fast det var inte så dyrt. runt 300:- plus frakten Det unika med Grå Dimman är att färgerna är så fina, när man stickar kragen tycker man att det är samma färg men när man gjort kragen och hållerden en bit bort ser man nyanserna. Helt otroligt. Har pratat med Solveig och hon har berättat att hur hon för hand färgar in garnet och först efter flera försök så hittar hon nyansen. MEd tanke på det arbete som ligger bakom tycker jag att det är prisvärt!!http://froding.blogspot.com/2007_02_01_archive.html Runt denna period finns flera bilder på min tröja!! Kolla min blogg; |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:29.