![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Betyg:
|
Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 714
|
Angående destillerat vatten i stationen: Egentligen borde alla använda det eftersom kalket i vårt vatten sätter igen alla järn/stationer efter ett tag. (Men det håller ju inte ekonomiskt till vardags om man inte destillerar själv!
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 207
|
Stryka med ånga. Vilket märke ska man välja?
Jag har varit intresserad att undersöka (läst på internetsidor)vilka fördelar och nackdelar det kan finnas med olika ångstrykmetoder. Kom fram till att det finns nackdelar även med Fairnet då man inte kan stryka över knappar och dragkedjor mm. Har ni erfarenhet av detta? http://www.fairnet.se/bruksmaxi2,5.pdf
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:10.







Hybrid-visning
