Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-08-20, 16:30   #1
JohannaSoreke JohannaSoreke är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 714
Angående destillerat vatten i stationen: Egentligen borde alla använda det eftersom kalket i vårt vatten sätter igen alla järn/stationer efter ett tag. (Men det håller ju inte ekonomiskt till vardags om man inte destillerar själv!
JohannaSoreke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-22, 10:28   #2
sacira sacira är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 207
Stryka med ånga. Vilket märke ska man välja?

Jag har varit intresserad att undersöka (läst på internetsidor)vilka fördelar och nackdelar det kan finnas med olika ångstrykmetoder. Kom fram till att det finns nackdelar även med Fairnet då man inte kan stryka över knappar och dragkedjor mm. Har ni erfarenhet av detta? http://www.fairnet.se/bruksmaxi2,5.pdf
sacira är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons